Serdecznie zapraszam na konferencję RODO SOLUTIONS „Jak promować i sprzedawać zgodnie z RODO i e-Privacy”. Będę miał przyjemność wystąpić na niej jako jeden z prelegentów. Temat mojego wystąpienia to: „Zbuduj swój RODOCHRON czyli jakie działania wdrożeniowe powinna podjąć firma, aby zgodnie z RODO realizować marketing i sprzedaż po 25 maja 2018 r.” . Na konferncji oprócz wartościowych prelekcji będzie istniała możliwość poznania rozwiązań wspierających w dostosowaniu się do RODO. Poniżej umieszczam informacje od ogranizatora:

Już 25 maja 2018 roku obudzimy się w nowej rzeczywistości RODO/GDPR. Funkcjonowanie działów marketingu i sprzedaży oraz całych przedsiębiorstw związane z pracą na danych osobowych zacznie działać na zupełnie nowych, czasami dużo trudniejszych zasadach. Staniemy przed dylematem, czy na pewno nasze działania prowadzone są zgodnie z prawem i nowymi regulacjami, czy posiadane przez nas bazy klientów są nadal legalne i czy nie narażamy się na ogromne kary, jakie mogą na nas spaść, gdy złamiemy nowe przepisy. O tym, jak poradzić sobie w nowym otoczeniu, nie zagubić się w gąszczu regulacji i obowiązków, ochronić się przed karami i przede wszystkim – zachować ciągłość pracy i nie utracić posiadanych baz danych, dowiecie się Państwo podczas naszego wydarzenia – RODO SOLUTIONS, które odbędzie się już 9 lutego 2018r w Warszawie.

Będzie to wyjątkowe wydarzenie o rozszerzonej formule, gdzie oprócz konferencji zaplanowaliśmy dla Państwa specjalną strefę konsultacji i prezentacji rozwiązań dla RODO. W przerwach pomiędzy wystąpieniami uznanych ekspertów, będzie niepowtarzalna możliwość bezpośrednich rozmów i konsultacji ze specjalistami z dziedziny prawa, IT, marketingu, którzy wskażą Państwu konkretne, praktyczne rozwiązania do zastosowania w Państwa firmach.

Do udziału w konferencji zapraszamy:

– Administratorów Bezpieczeństwa Informacji

– Dyrektorów i managerów ds. CRM i IT

– Dyrektorów i managerów ds. CRM i IT

– Dyrektorów, managerów i pracowników działów marketingu i sprzedaży

– Pracowników działów Complience

– Specjalistów e-commerce

– Osoby kierujące projektami związanymi z przetwarzanie danych
– Prawników wewnętrznych w firmach

– Przedstawicieli podmiotów przetwarzających dane osobowe na zlecenie

– Wszystkie inne osoby zajmujące się ochroną lub przetwarzaniem danych osobowych

 

Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się:

– Jakie najistotniejsze zmiany zostaną wprowadzone przez RODO z punktu widzenia marketingu i sprzedaży ?

– Co firma powinna zrobić już, a co może zaczekać do 25 maja 2018?

– Jak sprawdzić czy bazy marketingowe,  które posiadamy będą legalne po rozpoczęciu stosowania RODO?

– Co powinniśmy zrobić przed 25 maja 2018 r. w relacjach z kontrahentami/ podwykonawcami?

– Jak uzyskać nowe zgody na przetwarzanie danych osobowych i co powinny zawierać?

– Jak poradzić sobie z zakazem automatycznego profilowania klientów (wiek, płeć, zainteresowania)?

– Jak bezpiecznie pozyskiwać dane dla swojego biznesu z zewnętrznych źródeł?

– Jak skutecznie budować relacje z potencjalnym klientem w kontekście wytycznych RODO.

– Personalizacja komunikacji a nowe prawo.

– Dlaczego wg regulacji RODO zaangażowanie klienta staje się kluczowe w 2018 roku.

– A może outsourcing? Kto może być podmiotem przetwarzającym (konieczność weryfikacji podmiotów przetwarzających)?

– Jakie elementy powinna zawierać umowa administratora z przedmiotem przetwarzającym?

– Jak zabezpieczyć się przed karami?

– Jak prowadzić sprzedaż telefoniczną?

– Jakie istotne zmiany wprowadza RODO w branży e-commerce?

– Jakie rozwiązania IT mogą nam pomóc?

W programie liczne case study, praktyczne porady i rozwiązania.

Więcej informacji na stronie www.rodosolutions.pl

Administratorem podanych przez Pana/ Panią danych osobowych jest Data Legal Solutions z siedzibą w Warszawie (02-566), przy ul. Puławskiej 12/3. Dane będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera oraz celu wysyłania przez administratora treści marketingowych administratora i podmiotów współpracujących na zasadach określonych w regulaminie portalu. Podanie adresu e-mail jest dobrowolne, lecz jego podanie jest niezbędne do zapisania się do newsletter. Udostępnienie adresu e-mail jest uznawane przez nas jako zamówienie informacji handlowej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Więcej informacji na temat przetwarzania przez nas danych osobowych znajduje się wpolityce prywatności.
Reklama